Plannen veranderd? Geen zorgen! Je kunt je transfer altijd annuleren. Houd er wel rekening mee dat voor geboekte extra's 100% annuleringskosten gelden. Het betaalde bedrag krijg je dus niet terug. Wil je weten of er een andere oplossing is? Lees dan verder.
Kan ik mijn geboekte transfer annuleren en omzetten naar een huurauto?
Zeker! Geef dit uiterlijk 3 dagen voor vertrek aan ons door. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden voor een huurauto. Neem hiervoor contact op met ons Customer Care team. Goed om te weten: hoe dichter je bij je vertrekdatum zit, hoe kleiner de kans dat er nog huurauto’s beschikbaar zijn. Wees er dus snel bij.
Hoe meld ik mij af voor de standaard inbegrepen transfer?
Laat het ons weten wanneer je geen gebruik maakt van de transfer. Wij geven dit voor je door aan de reisorganisator, zodat de vervoerder de planning hierop kan aanpassen. De transfer is een extra service van de reisorganisator waardoor het niet mogelijk is om dit te annuleren.
- Moet je vakantie nog beginnen? Meldt het via het contactformulier.
- Ben je al op je bestemming? Neem dan contact op met de reisorganisator of transferdienstverlener.