In veel gevallen kun je na het boeken nog een naam, geboortedatum of aanhef wijzigen. Hier zitten vaak wel extra kosten aan.
Niet elke reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij accepteert aanpassingen. In dat geval moeten er nieuwe vliegtickets geboekt worden. Het oude ticket vervalt dan en het bedrag krijg je niet terug. Ook rekenen sommige reisorganisaties extra wijzigingskosten. Die zijn voor eigen rekening. Heb je geen all-in servicepakket bij ons? Dan betaal je €20 per wijziging.
Wil je iets aanpassen?
Stuur je verzoek via ons contactformulier. Vermeld daarin:
- Je dossiernummer of reserveringsnummer
- De juiste gegevens volgens ID kaart of paspoort (stuur bij twijfel een kopie mee):
- Eerste voornaam en achternaam (als getrouwde vrouw, vul je je meisjesnaam in)
- Geboortedatum
- Geslacht
- Wat je precies wilt laten aanpassen
Tip: gebruik de KopieID-app om veilig een kopie van je paspoort of ID-kaart te maken (zonder foto en BSN).
Reiziger vervangen (in-de-plaatsstelling)
Wil je iemand in de boeking vervangen door een ander? Dat kan ook. Gaat het om de hoofdboeker? Dan hebben we naast de gegevens hierboven ook dit nodig van de nieuwe hoofdboeker:
- Adres
- E-mailadres en telefoonnummer
- Thuisblijver gegevens
Goed om te weten: is er al ruimbagage bijgeboekt? Dan kan die niet overgezet worden. De nieuwe reiziger moet de bagage opnieuw bijboeken als hij of zij die wil meenemen.
Zodra we je aanvraag hebben ontvangen, nemen we snel contact met je op. We laten je weten wat er mogelijk is en of er kosten bijkomen. Pas na jouw akkoord voeren we de wijziging door en worden de kosten in rekening gebracht.