Het is uiteraard mogelijk om een rolstoel, scootmobiel of rollator mee te nemen tijdens je vlucht. Houd er rekening mee dat je dit wel ruim voor vertrek moet aanvragen bij ons Customer Care team, zodat wij de aanvraag voor je kunnen doorsturen naar de reisorganisator en luchtvaartmaatschappij. Maak voor het aanmelden van je rolstoel of rollator gebruik van het volgende formulier en stuur dit naar ons toe via het contactformulier. Op het moment dat de reisorganisator en luchtvaartmaatschappij je aanvraag heeft bevestigd, brengen wij je op de hoogte.
Indien je een transfer hebt geboekt of van plan bent deze te boeken, geef dit dan ook tijdig door aan ons Customer Care team. Dit zorgt ervoor dat wij kunnen nagaan of de transfer geschikt is voor het vervoer van een rolstoel, scootmobiel of rollator.
Tip: Vergeet niet je dossiernummer te vermelden bij je aanvraag en wacht met het maken van een stoelreservering bij de luchtvaartmaatschappij totdat de rollator of rolstoel is aangemeld.
Het is goed om te weten dat niet elk hotel geschikt is voor mindervalide vakantiegangers. Sommige faciliteiten van de accommodatie zijn niet altijd te bereiken zonder een aantal treden te nemen en (lift)deuren zijn soms niet breed genoeg voor een rolstoel. Indien je minder goed ter been bent en echt afhankelijk bent van een rolstoel of rollator, verzoeken wij je voordat je een boeking maakt contact op te nemen met ons Customer Care team. Wij kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.