In de reisbescheiden die je circa 7 dagen voor vertrek van ons hebt ontvangen in Mijn Prijsvrij, vind je meer informatie over jouw transfer. Daar staat ook waar je jouw transfer kan vinden.
Heb je jouw transfer als extra bijgeboekt tijdens of na het boeken van je reis?
Wanneer je bij aankomst de transfer niet kunt vinden, raden we je aan om het contactnummer te bellen dat vermeld staat op de voucher. Je komt dan direct in contact met iemand van de lokale taximaatschappij die jouw transfer verzorgd. Zij kunnen je het snelst verder helpen.
Let op: Ga niet weg van de luchthaven voordat er contact geweest is met de transferdienstverlener. Kom je niet in contact met de lokale taximaatschappij? Neem dan altijd eerst contact op met het noodnummer (24/7 bereikbaar) dat op de voucher vermeld staat. Kom je er niet uit? Bel dan het noodnummer van je reisorganisator zoals vermeld in jouw reisbescheiden.
Is de transfer al inbegrepen bij je vakantie?
Op de voucher van de reisorganisator staat een contactnummer van de reisleiding ter plaatse. Zij kunnen je het snelst verder helpen. In de meeste gevallen staat de reisleider al op je te wachten in de aankomsthal. Kom je niet in contact met de reisleiding ter plaatse? Neem dan contact op met het noodnummer van de reisorganisator zoals vermeld in jouw reisbescheiden.